2013. november 19., kedd

Egy kis ésszel és marha sok szerencsével...

                                                                                           Sziasztok Drága Olvasóim!


Gondolom sejtitek, hogy nem a legjobb hírrel jövök...
Nos.. Az történt, hogy kilencedikes vagyok, és nem egy könnyű gimibe jelentkeztem, de ez mellékes. Nem akarom húzni az időt. Tehát a jegyeim nem túlságosan fényesek. Sőt ez még enyhe kifejezés.. Borzalmasak. 3 (!!!!) tantárgyból bukásra állok. Fizika, kémia és töri.
A törit még ki tudom javítani tanulással, de a fizika - kémia nem megy. Hiába tanulom és magolom, de egyszerűen nem értem. Ennél fogva nem túl sikeresek a javítási kísérleteim..
Most úgy néz ki lesz tanárom szóval szurkoljatok, hogy kijavítsam mert addig egyáltalán nem ülhetek gép közelébe anyukám jóvoltából. Tehát ahogy azt fent is írtam egy kis ésszel és marha nagy szerencsével hamar kijavítom a siralmas jegyeim és újra belelendülök az írásba. Addig is próbálkozom azzal, hogy infón írok, de azzal nagyon lassan fogok haladni.
Remélem nem haragszotok nagyon és vártok amíg minden rendbe jön.
Addig is kívánok mindenkinek sokkal eredményesebb tanulmányi eredményeket és sok sok virtuális ölelést!:D
Puszi, Vanessa

4 megjegyzés:

  1. Szia! Sajnálattal hallom a dolgot! Én is most lettem kilencedikes, és hát nagyjából én is ebben a cipőben járok. Annyi a külömbség, hogy én szakközép iskolába járok méghozzá emelt fizikával, matekkal és infóval. Szerintem nagyjából mindenki tudja hogy milyen nehéz a Fizika és Kémia, de ha nem is én százszázalékosan megértelek. Remélem sikerül majd a tanulás és a javítás. Szurkolok! :))
    Puszi Lolo <3

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Először is elnézést a késői válaszadásért.:(
    Emelt fizika? Jaj szegény.:o Remélem Neked jobban megy mint nekem..:)
    Sajnos azóta sem sikrült javítanom pedig próbálkozom..
    Köszönöm a megértést és, hogy olvasod a blogom!
    Puszi, Vanessa <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Juj, hát bekell vallanom most értem az egészet, és így állok majdnem kerek hármasra....a kémia meg jézuss..hagyjuk is.. abból most én is bukásra állok, szóval egy cipőbe járunk majdnemhogy. Sok sikert és semmi gond a késői válaszért :D
      puszi Lolo <3

      Törlés
  3. Szia:)). Én is sajnálom a dolgot, de bármennyit várok a blogodra,mert imádom. Ezt is ,meg a Crazy Guys-t is. A 2 kedvenc blogom,pedig követek minimum 20 blogot. Imádom ahogy fogalmazol meg úgy az egészet. Sok sikert a javításhoz,remélem menni fog és hamar felkerül az új rész. Nagyon várom a kövi részt mindkét blogodnál<33

    VálaszTörlés